آموزشگاه آرایشگری مردانه استاد بیک (بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران)


یادگیری آرایشگری امروزه به یک مهارت و هنر مهم تبدیل شده است و علاقه مندان زیادی را در قشر جوان به خود اختصاص داده است. داشتن مهارت در این زمینه شغلی بسیار اهمیت دارد و می تواند کمک بزرگی در جذب مشتری و کسب درآمد داشته باشد. برای یادگیری این مهارت، روش های گوناگونی مانند تحصیل در دانشگاه و هنرستان وجود دارد. اما روشی که بسیار ساده تر است، هنرآموزی در آموزشگاه های آرایشگری مردانه و تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور است. مدارک این سازمان برای دریافت جواز کسب معتبر است و حتی می توان از آن ها در خارج از کشور نیز استفاده کرد. آموزشگاه آرایشگری مردانه استاد بیک در تهران یکی از آموزشگاه های معتبر در سطح کشور در زمینه آموزش آرایشگری است که هموطنان عزیز و علاقه مندان از سراسر کشور می توانند برای آموزش به آن مراجعه نمایند. برای  آشنایی بیشتر با خدمات این آموزشگاه آرایشگری مردانه همراه ما باشید.

معرفی آموزشگاه آرایشگری مردانه استاد بیک

آموزشگاه آرایشگری مردانه استاد بیک در تهران دارای مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور متشکل از تیم آموزشی با تجربه و متخصص، مفتخر است بهترین خدمات آموزش آرایشگری، پیرایش مردانه، دوره های آموزش آرایشگری، ارائه گواهینامه بین المللی رسمی از سازمان فنی و حرفه ای در تهران را در محیطی کاملا آموزشی و تجهیزات آرایشگاهی پیشرفته به هنرجویان عزیز از سراسر کشور ارائه نماید. برنامه و هدف اصلی این آموزشگاه اشتغال پایدار کارآموزان بعد از آموزش است و به همین دلیل، صداقت، دلسوزی و کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و تمام تلاش خود را در جهت رسیدن به این هدف انجام می دهد.

ویژگی های یک آموزشگاه آرایشگری مردانه خوب

آرایشگری یک هنر است ، هنری که با علاقه ، صبر ، پشتکار و تمرین زیاد قابل دستیابی است . اگر به هنر آرایشگری علاقه دارید ، بهتر است در یک آموزشگاه معتبر فنی و حرفه ای ثبت نام کنید  . آموزشگاهی که مربیان متعهد و با تجربه ای داشته باشد که برای هر هنرجو به صورت جداگانه و خصوصی وقت بگذارد نه اینکه یک بار برای چندین نفر توضیح بدهد چون کار باید به صورت عملی روی سر مشتری واقعی ( نه کله مانکن ) انجام شود و هر هنرجو ممکن است اشکالات خاص خود را هنگام کوتاهی داشته باشد که باید توسط مربی بررسی و رفع گردد در غیر این صورت هنرجو در کار با مشکل مواجه خواهد شد . اگر با دقت توجه کرده باشید اشاره کردم به تمرین عملی روی ”  سر مشتری واقعی  ” …   بله درست است . این موضوعی است که در بسیاری از آموزشگاهها رعایت نمی شود و هر هنرجو باید مدل تمرینی را خودش به آموزشگاه بیاورد و این دردسری بزرگ برای هنرجو در طول ۲ ماه دوره اول کوتاهی به همراه خواهد داشت مخصوصاً برای متقاضیانی که از شهرستان به تهران می آیند پس ” خواهش میکنم به این موضوع دقت کنید ” .

ویژگی های مربیان آموزشگاه آرایشگری مردانه استاد بیک

آموزشگاه گامک با مربیان مجرب و دلسوز آموزش عملی را به صورت تک به تک به هنرجویان عزیز ارایه می دهد و مدل تمرینی را به صورت رایگان برای هنرجویان فراهم می کند به طوریکه هنرجو در کلیه جلسات عملی ، مدل تمرینی خواهد داشت و به دلیل تنوع و فراوانی مدل تمرینی ، هنرجویان با جنس موهای مختلف و روش های گوناگون کوتاهی آشنا می شوند تا بهترین روش را برای کوتاهی هر مدل انتخاب کنند و در سریع ترین زمان ، کار کوتاهی را به پایان برسانند .

آموزشگاه آرایشگری مردانه استاد بیک در تهران

کلاس های آموزشگاه آرایشگری مردانه استاد بیک برای چه کسانی مناسب است؟

شرکت در این کلاس ها و دورهای آموزشی نه تنها برای شهروندان تهرانی مناسب است بلکه هنرجویان از تمام نقاط کشور می توانند در آن شرکت کنند. افرادی که می توانند در این آموزشگاه ثبت نام کنند در 3 دسته زیر جمع بندی می شوند:

  • هنرجویان تهرانی: برپایی کلاس آموزش آرایشگری در تهران.
  • هنرجویان غیر تهرانی: امکان استفاده از خوابگاه اختصاصی آموزشگاه.
  • هنرجویانی که از حومه تهران قصد شرکت دارند.

کیفیت آموزشگاه آرایشگری مردانه استاد بیک

1. خدمات رسانی مهم ترین عامل در کیفیت موسسات ما است و ما از ابتدا تا افتتاح سالن همواره حامی هنر آموزان خود بوده و هستیم. و به نوعی میشود به این نکته مهم اشاره کرد که سرفصل های تمام دوره های آموزشی استادبیک، ویژه ورود سریع به بازارکار طراحی شده است؛ و خیال هنر جو از این نظر راحت است.

2. مجموعه آکادمی آموزشی مراقبت و زیبایی استادبیک  جزو آن دسته از آموزشگاه ها می باشد که ارتباط هنرجو بعد از پایان آموزش ها با آموزشگاه قطع نمی گردد و هنرجو را تا ورود به بازار کار همراهی می کند.

آموزش آرایشگری در دوران کرونا

همه ما می دانیم که به علت وجود ویروس کرونا بسیاری از مراکز آموزشی در هر رده ای بسته شده اند و آموزش های خود را صرفا به صورت مجازی برگزار میکنند. مشخص است که آموزش مجازی کیفیت آموزش حضوری را ندارد و بسیاری از نکات ناگفته باقی می ماند. از طرف دیگر آموزش آرایشگری نیازمند دوره حضوری است تا هنر جویان بتوانند از نزدیک با فنون و قواعد کار آشنا شوند و بتوانند در آینده از آن استفاده کنند. آموزشی که صرفا مجازی باشد و هنرجو نتواند از نزدیک طریقه به دست گرفتن قیچی یا استفاده از ماشین ریش تراش را آموزش ببیند در آینده کار آمد نخواهد بود و فقط اتلاف هزینه و وقت است.
آموزشگاه آرایشگری مردانه استاد بیک با رعایت پروتکل های بهداشتی به بهترین شیوه ممکن محیطی ضدعفونی شده و عاری از هر گونه ویروس را پدید آورده است که شما هنرجوی محترم می توانید با خیال راحت در این محیط و کلاس های این آموزشگاه حضور پیدا کنید و در کمترین مدت ممکن بهترین آموزش ها را ببینید و مدرک خود را دریافت کنید و اماده ورود به عرصه کار شوید.

در پایان باید گفت آموزشگاه پیرایش مردانه استاد بیک یکی از شناخته شده ترین و بهترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه است. این مرکز با داشتن کادری مجرب و حرفه ای برای آموزش از مربیان سازمان فنی و حرفه ای، آماده ارائه بهترین آموزش های آرایشگری مردانه در همه رشته ها برای شما  آقایان گرامی است.در آموزشگاه آرایشگری استادبیک، آموزش ها به صورت عملی و کاملا کاربردی جهت ورود به بازار کار و کسب درآمد برنامه ریزی شده و تا زمان فراگیری کامل ادامه خواهد یافت. میزان رضایت بالا و ورود اکثر هنرجویان ما به بازار کار، کارنامه کاری آموزشگاه استاد بیک را درخشان می کند. اگر برای گذراندن بهترین دوره آموزش آرایشگری آماده هستید، ثبت نام آنلاین انجام دهید و یا بامشاورین این آموزشگاه تماس بگیرید.

منبع: https://ostadbeyk.com



[ شنبه 29 خرداد 1400 ] [ 13:00 ] [ Fatemeh.Ebrahimi ]