بهترین روش ها برای شستن چرم و بالا بردن دوام آن


اگر کت چرم تان کثیف شده؛ اگر می خواهید کفش های چرمی خود را به روش مطمئنی تمیز کنید که دوام بیشتری داشته باشد؛ اگر نمی دانید چگونه باید کیف چرمی خود را تمیز کنید که برق بیوفتد؛ و هزاران اگر دیگر... باید بدانید که چرم ها روش خاص خود را برای شستن دارند پس اصولی آن را بشویید تا عمر آن افزایش یابد و بیشتر بدرخشد. برای اطلاع از تمامی این روش ها و یافتن پاسخ و راه حل برای تمامی سوالات و مشکلات خود در رابطه با شستشوی چرم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.



ادامه مطلب ...
[ پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 ] [ 12:02 ] [ Fatemeh.Ebrahimi ]

روش های آسان برای رنگ کردن چرم


رنگ زدن محصولات چرمی مانند کیف، کفش، لباس و مبل و … مثل سایر محصولات نبوده و حساستر می‌باشد. باید گفت رنگ کردن چرم کار بسیار سختی نبوده اما کار بسیار آسانی نیز نیست. چرم ماده انعطاف پذیری بوده و تصور استفاده از یک محصول چرمی برای مدت زمان طولانی بدون ترک خوردگی و لایه برداری دشوار است. لذا رنگ زدن چرم چاره کار می‌باشد. این بار با آموزش گسترده‌تری در خدمت شما عزیزان هستیم که به وسیله آن اصول اساسی رنگ آمیزی انواع چرم را آموزش خواهید دید. پس از دیدن این نوشته یاد خواهیم گرفت که چگونه چرم را رنگ کنیم؟




ادامه مطلب ...
[ یکشنبه 05 اردیبهشت 1400 ] [ 13:47 ] [ Fatemeh.Ebrahimi ]

هر اطلاعاتی درباره چرم پوست گاو نیاز دارید را اینجا بخوانید!


چرم گاو یکی از انواع پر کاربرد چرم های طبیعی است که از پوست بهترین نژاد گاوها تهیه شده است و از مرغوب ترن انواع چرم می باشد. در گذشته های بسیار دور، انسان ها از پوست و خز حیوانات برای تهیه بسیاری از وسایل مورد نیاز خود نظیر سرپناه، بادبان کشتی ها، مشک آب، انواع لباس، محل نگهداری تیر و پیکان و… استفاده می کردند، اما امروزه موارد مصرف آن تغییر کرده و شکل مدرن تری به خود گرفته است و برای تولید بسیاری از محصولات چرمی از قبیل تهیه فانتزی هایی مثل کیف پول، کمربند، کفش های زنانه و مردانه، کیف های دستی زنانه، چمدان، کاور مبلمان، جا سوئیچی و مانند اینها به کار برده می شود. در ادامه اطلاعاتی برای شما بیان خواهد شد که دانستن آنها می تواند به شما در شناخت چرم گاو و استفاده از آن کمک فراوانی بکند. پس تا پایان همراه ما باشید.




ادامه مطلب ...
[ شنبه 04 اردیبهشت 1400 ] [ 13:24 ] [ Fatemeh.Ebrahimi ]

از بین بردن بوی بد چرم با چند روش آسان خانگی


وسایل چرمی می توانند برخی از بوهای بد را به خود جذب کنند یا حتی بوی طبیعی خودشان نیز ممکن است برای برخی از افراد ناخوشایند باشد. روش هایی وجود دارد که می توانید بدون آسیب به وسایل چرمی تان بوی ناخوشایند را از بین ببرید. پس دیگر نگران بوی بد وسایل چرمی خود نباشید و برای آگاهی از این روش ها تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.




ادامه مطلب ...
[ پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400 ] [ 8:47 ] [ Fatemeh.Ebrahimi ]

معرفی ابزارهای ضروری و مورد نیاز برای چرم دوزی + ویدئو و قیمت


صنعت چرم دوزی که در ایران دارای قدمت زیادی می باشد، یکی از صنایع دستی کاربردی در ایران است. یکی از اصلی ترین کاربردهای آن در نساجی می باشد و کاربرد های دیگر آن را می توانیم در تولید محصولات جانبی مانند تولید انواع کیف، کفش، کمربند، روکش صندلی و مبلمان ، وسایل تزئینی مثل دستبند و … مشاهده کنیم. در این پست با انواع وسایل اولیه و ضروری برای دوخت چرم آشنا می شوید.




ادامه مطلب ...
[ دوشنبه 30 فروردین 1400 ] [ 7:12 ] [ Fatemeh.Ebrahimi ]

تاریخچه جالب چرم از 50000 سال قبل در ایران و جهان


در مورد تاریخچه چرم باید گفت که این محصول طبیعی هزاران سال برای محافظت از پوست توسط انسان مورد استفاده قرار گرفته است و از گذشته تا کنون مورد استفاده بشر برای مصارف مختلف بوده است. بشر غالباً با شکار حیوانات وحشی، از بیشتر قسمت‌های بدن آنها برای زنده ماندن و زندگی راحت‌تر استفاده کرده است. بیایید با هم به قدمت و تاریخ چرم در جهان از 50000 سال قبل تا اکنون نگاهی بیندازیم و با تاریخچه چرم در ایران و جهان آشنا شویم. تا پایان این مقاله همراه ما باشید.




ادامه مطلب ...
[ شنبه 28 فروردین 1400 ] [ 8:30 ] [ Fatemeh.Ebrahimi ]

سریع و آسان انواع دوخت چرم را یاد بگیرید

دوخت تمیز و مرتب در چرم دوزی بسیار مهم است و می تواند تاثیر بسیار خوبی در مخاطب بگذارد. برای دوخت چرم از سوزن و نخ های موم زده و ابریشمی با قطر های مختلف استفاده می شود.

عمل دوخت پس از برش کاری و سوراخ کاری و چسب کاری صورت می پذیرد.




ادامه مطلب ...
[ چهارشنبه 25 فروردین 1400 ] [ 12:24 ] [ Fatemeh.Ebrahimi ]

بهترین روش ها برای نرم کردن محصولات چرمی + ویدئو


یکی از دغدغه هایی که اکثر استفاده کنندگان از وسایل چرمی دارند، نرم و لطیف بودن جنس چرم است. این نرم بودن چرم باعث می شود که دوام و ماندگاری آن نیز بالا برود. در این مقاله قصد داریم راه هایی را برای نرم کردن چرم و محصولات چرمی در اختیار شما قرار دهیم تا به راحتی بتوانید چرم لطیف و با دوامی داشته باشید. پس برای یادگیری این روش ها تا پایان همراه ما باشید.




ادامه مطلب ...
[ دوشنبه 23 فروردین 1400 ] [ 10:12 ] [ Fatemeh.Ebrahimi ]

آشنایی با انواع چرم های طبیعی و مصنوعی + روش تشخیص


چرم های موجود در بازار انواع گوناگونی دارند و شناخت ویژگی های هر کدام می تواند در انتخاب نوع چرم مناسب کمک بزرگی به ما بکند. در این آموزش ابتدا قصد دارم شما را با انواع چرمهای طبیعی و مصنوعی آشنا کنم. هر کدام از این چرم ها برای ساخت وسایل گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. پس از مطالعه این مقاله می توانید به راحتی نوع چرم مناسب برای کار خود را انتخاب کنید.




ادامه مطلب ...
[ جمعه 20 فروردین 1400 ] [ 15:37 ] [ Fatemeh.Ebrahimi ]